Повернення коштів

Перелік документів щодо повернення коштів

Заява на повернення залишку коштів, сплачених замовником платної освітньої послуги у зв’язку з переходом на бюджет/відрахуванням студента

  1. Заява від замовника платної освітньої послуги (за договором) – оригінал, (в Аскоді файл підкріплюється окремо для накладання резолюції);
  2. Акт звірки взаєморозрахунків (в Аскоді файл підкріплюється окремо);
  3. Наказ на переведення на навчання за державним замовленням або відрахування, договір про надання платної освітньої послуги, паспорт, картка платника податків, довідка банку про рахунок, платіжні квитанції про сплату навчання та інші документи інформаційного характеру (в Аскоді скан-копії можна підкріпляти, як одним файлом так і кожен окремо);
  4. У випадку, коли заяву на повернення коштів надав замовник (згідно договору), але оплату здійснював інший платник (третя особа чи організація), має бути наданий платником документ, що підтверджує право замовника (з яким укладено договір) отримати кошти (в Аскоді файл підкріплюється окремо);
  5. У випадку, якщо іноземний громадянин, який делегує своє право на отримання коштів іншому іноземному громадянину, необхідно надати до пакету документів довіреність, якою особа уповноважується отримати кошти від університету. Також необхідно додати зроблений переклад довіреності в посольстві України тієї країни, в якій виданий документ (в Аскоді файл підкріплюється окремо).

Заява на зміну платника по договору про надання платної освітньої послуги

  1. Заява від замовника платної освітньої послуги (за договором) на розірвання договору – оригінал (в Аскоді файл підкріплюється окремо для накладання резолюції);
  2. Заява від нового замовника платної освітньої послуги на укладання договору – оригінал (в Аскоді файл підкріплюється окремо для накладання резолюції);
  3. Договір на навчання – оригінал (в Аскоді файл підкріплюється окремо);
  4. Договір про надання платної освітньої послуги – оригінал (в Аскоді файл підкріплюється окремо) з новим замовником;
  5. Акт звірки взаєморозрахунків (в Аскоді файл підкріплюється окремо).

Заява на відтермінування оплати про надання платної освітньої послуги

  1. Заява від замовника платної освітньої послуги (за договором) – оригінал, (в Аскоді файл підкріплюється окремо для накладання резолюції);
  2. Договір про надання платної освітньої послуги (в Аскоді скан-копія, файл підкріплюється окремо);
  3. Акт звірки взаєморозрахунків (в Аскоді файл підкріплюється окремо).

В Україні студенти-контрактники можуть повернути частину суми з оплати за навчання в університетах та коледжах.

Йдеться про податкову знижку, що передбачено законом, а оформити відшкодування можуть студенти, які паралельно працюють — офіційно працевлаштовані.

Окрім самого студента контрактної форми, відшкодування за навчання — згідно зі ст. 166 п. 3.3. Податкового кодексу — також мають право оформляти один із його батьків, чоловік або дружина, опікун, який оплачує навчальні послуги.

Відшкодування у вигляді податкової знижки можна отримати за минулий навчальний рік. Тобто нині подати заявку за 2022 рік потрібно буде до 31 грудня поточного року.

Розмір податкової знижки становить 18% вартості навчання, а також не може перевищувати розмір сплаченого податку з доходів фізосіб.

Як це зробити: покрокова інструкція
При оформленні запиту необхідно надати до податкової служби (особисто чи дистанційно) пакет таких документів:

  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • декларація про майновий стан та доходи;
  • довідка про доходи з місця роботи;
  • копія договору з навчальним закладом;
  • копія квитанції про оплату;
  • заява із зазначенням реквізитів для повернення коштів;
  • якщо оплату навчання здійснює не студент — потрібен документ, що підтверджує ступінь споріднення.

Увага! Якщо подавати документи до податкової онлайн, необхідно мати електронний підпис, увійти до Е-кабінету платника, подати декларацію та копії документів.

Сума повертається протягом 60 днів після подання декларації.
Кошти нараховуються на банківську картку (будь-якої фінустанови), зазначену в заяві (потрібно додати IBAN, МФО та назву банку).

Важливо!!!: хто не може отримати податкову знижку на навчання

  • фізособи-підприємці (ФОП);
  • іноземці;
  • студенти, які хочуть відшкодувати кошти за освіту за кордоном.

Повернення коштів у зв’язку з переведенням на навчання за кошти Державного бюджету

Замовник і отримувач послуг таж сама особа.

Шаблон заяви: файл pdf файл word


Замовник і отримувач послуг різні особи.

Шаблон заяви: файл pdf файл word


Повернення коштів у зв’язку з відрахуванням

Замовник і отримувач послуг таж сама особа.

Шаблон заяви: файл pdf файл word


Замовник і отримувач послуг різні особи.

Шаблон заяви: файл pdf файл word